A divatiparban úgy tűnik, először történik meg, hogy egy neves cég az Instagramon indítja el őszi kampányát, amely egyébként olyan magazinok oldalain szokott debütálni, mint a Vouge és az Elle. Oscar de la Renta az úttörő – írja a Mashable.

Hét fotót jelentettek meg az oscarprgirl Instagram profillal, melyet Erika Bearman, az Oscar de la Renta globális kommunikációért felelős szenior alelnöke kezel. Minden egyes kép több mint 1000 lájkot kapott az első egy órában.

oscar-de-la-renta

„Mindössze néhány évvel ezelőtt a kampányok magazinokban debütáltak, de ez megváltozott, ahogyan a márkák elkezdték saját platformjaikat és megbízhatóságukat fejleszteni, mint médiaforrások” – jegyezte meg Bearman a Mashable oldalának küldött emailjében. Tavaly Oscar de la Renta a weboldalán indította útnak a kampányát, melyet email hírlevelében és közösségi csatornákon keresztül promotált – most is ezt tervezik a jelenlegi kampánnyal, mondja Bearman, „az Insta – exkluzív” után.

Amint azt a „Women’s Wear Daily” kiemeli, Oscar de la Renta azt reméli, hogy az ügyfelek nem csak a képeket látják, de vásárolni is készek. Minden fotó képaláírásában megadják az oscardelarenta.com elérhetőséget, ahol előrendelhetőek a darabok. A cég ugyanakkor azt nem fogja tudni figyelni, hogy az Instagramnak köszönhetőek-e az előrendelések, mivel a platform nem engedélyezi a linkeket az alkalmazásaiban, de követni tudják majd a hivatkozási forgalmat és a konverziókat, amint a kampányt más csatornákra is kiterjesztik, így az email hírlevélre, a Facebook oldalra, a Twitter fiókra és a Tumblr felületére.

oscar-de-la-renta-instagram-screenshot-640x360

A hirdetések print formátumban az amerikai Vogue, Elle, Town & Country, WSJ. Magazine, Departures, valamint a brit Vogue és Tatler szeptemberi számaiban jelennek meg, amelyek már augusztusban az újságos standokra kerülnek.