Jó-jó, hogy újabb alkalmazást mutatott be az Instagram, de cégként mit lehet vele kezdeni?

Nagyjából egy hete indult útjára az Instagram új alkalmazása, a Boomerang. Úgy tűnik, több márka is lecsapott az új lehetőségre, és ráadásul érzik is, hogyan is lehet ezt a szolgáltatást jól használni.

boomerang

Az Instagram blogjában az alkalmazás működését rendkívül egyszerűen írják le, tulajdonképpen elég egy gombot megnyomni, minden mást pedig az app megcsinál. Vagyis nekünk elég rögzíteni egy néhány másodperces kis jelenetet, a Boomerang pedig ezután teszi a dolgát, vagyis oda-vissza lejátssza azt.

Közzé is tett az Instagram néhány példát, hogy céges szinten mit lehet megosztani:

Nudge, nudge, wink, wink 😉 Who else is playing with #boomerang today!? #benefit

Benefit Cosmetics US (@benefitcosmetics) által közzétett videó,

Flippin' out with Chef Suzanne in the test kitchen today. #boomerang

Plated (@plated) által közzétett videó,

The only thing better than #Boomerang is a #FlexFriday Boomerang!

Gold's Gym (@goldsgym) által közzétett videó,

The only thing better than #Boomerang is a #FlexFriday Boomerang!

Gold's Gym (@goldsgym) által közzétett videó,

Jeszcze więcej smaku radości! 💋 #cocacolapolska #boomerang

Coca-Cola Polska (@cocacolapolska) által közzétett videó,