Antoine Moineville és Tancrède Mele számára nem jelent problémát lélegzetelállító és hihetetlenül veszélyes akrobata mutatványokat elvégezni 2500 méteres magasságban, a francia Alpokban. Mindezt pedig Paul Smith őszi/téli alsónemű kollekciójának promotálása érdekében teszik – írja az AdWeek.
A háromperces klippel a márka „élénkségét ünneplik” és valóban egy finoman megmunkált darabról van szó, egy vonzó tartalomelemről, amely valamiképpen túlmutat egy egyszerű marketing misszión annak ellenére, hogy ez valóban egy online közzétett reklám.
Természetesen a legtöbb pontot az akrobaták kapják, de el kell ismernünk, hogy a producerként és rendezőként közreműködő Sébastien Montaz-Rosset is szép munkát végzett dokumentarista látószögéből. Mindezt egy afféle helikopter kamera segítségével oldották meg, amely Moineville és Melet körül körözött, ahogyan az kiderül a kulisszák mögötti történéseket bemutató videóból, amely szinte épp olyan lebilincselő, mint maga a reklám.