A tavalyi évben az év szava nem egy kifejezett szó lett, hanem a sírva nevető emoji. Ezek után nem meglepő, hogy a különböző karakterek megjelennek a reklámkampányokban is.

A Pepsi több 5 másodperces rövid reklámspotot készített, amiben arra ösztönözi a felhasználókat, hogy a palackon lévő emojival meséljenek el egy történetet.

Több, mint 100 online és tévés reklám zúdul a felhasználókra május közepétől, ami a Pepsi új kampányának részeként érkezik. Az emojival díszített palackok és üdítős dobozok már tavaly év végén felbukkantak Oroszországban, Kanadában és Thaiföldön. A sikeres teszt bevezetés után a tavasszal érkezik az Egyesült Államokba és globálisan más piacra is a „PepsiMoji”. A Pepsi, Diet Pepsi és Pepsi Max kapja meg a mosolygós arcokat, egyes piacokon csak a palackozott üdítőkön lesz emoji, máshol a dobozoson is.

Forrás: Creativity-online