Az Instagram gyorsan vált népszerűvé a közösségi médiában. Az oldalnak már több, mint 150 millió felhasználója van. Az üzleteknek is meg kell jelenniük ebben a hálózatban és fotókat megosztani. Az már nem elég, ha csak Facebookon tesznek közzé képeket, ugyanis, ha még nem hallottál róla, a fiatal felhasználók szép lassan otthagyják az oldalt. És, amint arról ez a TIME cikk is beszámol, az emberek egyre inkább szeretnek különböző hálózatokat használni különböző célokra, nem pedig a Facebookot bevetni mindenhez. A tinik a Twitteren publikálják az állapotfrissítéseket, az Instagramot fotókhoz és terjesztik a tevékenységeiket szerte a hálózatokban – írja a Business2Community.

Volt már szó arról, hogyan használhatják eredményesen az üzletek a Google Plust és arról, hogyan lehet kihasználni a képek erejét a közösségi médiában – most az Instagram infografikája a soros. A Curalate állította össze és megtudhatjuk belőle, mely típusú képek kapják a legtöbb lájkot Instagramon, így tippeket ad a saját jelenlétünk kiépítéséhez:

Instagram_Infographic_110413