A Pinterest új követőkre vadászik, és hagyományos hirdetőeszközökkel próbálja megtalálni őket.

Manapság igencsak elmosódott a határ az online és offline lét között. Ám amíg egyre gyakrabban beszélünk a kettő közötti kapcsolódási pontokról, néha mindezek ellentétére van szükségünk. Hogyan értsük ezt? Ahogy a Facebook promotálta az új Live videó bővítményét, a Pinterest szintén a hagyományos, “kézzel fogható” hirdetőtáblák felé fordulva toboroz új követőket.

A What If névre keresztelt kampány új dolgok kipróbálására sarkalló plakátjait New York City teljes területén fellelhetjük. A Pinterest egy korábbi blogposztban kifejtette, “egyetlen fő akadálya van annak, hogy újdonságokat próbálj ki, különösen a nők esetében: a fejedben lévő hang, ami mindig ellenkezik veled. Magas lehet a tét, bármikor is próbálkozol, függetlenül attól, hogy sötét rúzst viselsz, kiforgatod a hagyományos esküvő fogalmát vagy megszabadulsz a nemi normáktól.”

Tehát, annak ellenére, hogy “megmutatják a lehetséges kockázatok újragondolásának átalakító erejét”, úgy tűnik, hogy a Pinterest is belevág a klisékbe, és az általános status quo-ba. A site ugyan több frissítést is közzétett az elmúlt hónapokban – mint például a Lens béta verzióját vagy a receptkereső funkciókat – a felhasználók köre nem nő olyan gyorsan, mint várták.

Maga a kampány kifejezetten a nőket célozza meg, akik mindig többségben képviseltették magukat a platformon.

De miért pont most kezdett kampányolni a Pinterest?

Talán azért, mert értékesítési céljaik (mellyel idén 66 százalékkal akarják meghaladni 2016-os teljesítményüket) csak egy erős növekedéssel érhetők el, a felhasználók részéről. Röviden, tömören: A több felhasználó több megjelenítéssel, a több megjelenítés több bevétellel egyenlő. És igen, a Pinterest egyetlen bevételi csatornáját a reklámok teszik ki.

Forrás: We Are Social Media