A Flybondi az első fapados légitársaság Argentínában, akik mertek egy olyan témát feszegetni, amiről minden sokat utazó beszél, de a légitársaságok többsége inkább hallgat. Az eredmény pedig iszonyatos siker a közösségi oldalakon. 

A Jacket-on tulajdonképpen egy fricska az utazóközönség és a légitársaság számára is, van benne ötlet, irónia és egy kis beszólás saját maguknak is. Valószínűleg pont ezért működhetett ennyire a dolog. A reklámban bemutatják a Jacket-on kabátot, ami kívülről egy átlagos kabátnak tűnik, belülről viszont tele van zsebekkel, amelyekbe egy teljes kabinpoggyász tartalmát bele lehet rejteni, ezzel pedig el lehet kerülni a plusz díjakat, amik a fapados járatok árképzésére jellemzőek. 

Ezzel fricskát mutatnak a saját iparáguknak is, és azoknak a videóknak is, amelyben infulenszerek mutatják meg, hogyan lehet több napnyi ruhaneműt magára venni az embernek utazáskor, illetve a saját tapasztalatiknak, mikor az utasok a zsebeiket pólókkal és zoknikkal tömködik tele pár napos utazáshoz. A Flybondi kommunikációs vezetője azt mondta. hogy szeretnének olyan témákról is kommunikációt indítani, amikről más légitársaságok nem mernek beszélni, pedig létező jelenség, és az embereket is érdekli. A kampány sikerét jelzi, hogy az oldaluk forgalma 35 százalékkal növekedett, illetve többmilliós megtekintést és több ezres interakciót hozott számukra. 

Forrás: Facebook, ADWeek