Az idei karácsonyi reklámok első helyezéséért már megindult a csata és most a Wieden + Kennedy londoni csapata által készített Tesco reklám is csatlakozik a menethez. A szpotban régi, családi karácsonyok felvételeit láthatjuk, így a megközelítés egyértelműen szentimentális – írja az AdWeek.
A John Crowley által rendezet reklám a részletekbe menően nosztalgikus. A háttérben Rod Stewart 1988-as slágere, a „Forever Young” hallható, miközben végigkövetjük egy család otthonának eseményeit a ’60-as évektől máig. Crowley 8 milliméteres filmre vette fel a ’60-as, ’70-es évek képeit, videószalagra a ’80-as éveket és okostelefonnal rögzítette a jelent. Az ügynökség valódi Tesco termékeket használt eredeti csomagolásukban, amelyekre egy múzeumban találtak. 12 különböző helyszíni beállítás volt és természetesen rengeteg munka a hajakkal és a sminkkel, hogy élethűen mutassák be az idő múlását.