Egy friss újítást mutatott be a TikTok, hogy tovább segítse a potenciális hirdetőket abban, hogy lássák mi az, ami a legjobban működhet az oldalon.
Létrehozott egy olyan tárat, ahol több kategóriában lehet inspirálódni sikeres kampányokból. Persze nem az a cél, hogy ezeket egy az egyben másolja valaki, csak hogy jobban értse, milyen jellegű aktivitások és hirdetések működnek, ha már mindig hangsúlyozza az oldal, hogy itt nem reklámokra, hanem TikTok videókra van szükség.
A tárban nem csak úgy általánosságban lehet nézelődni, hanem arra is lehet szűrni, hogy hogy milyen régióban vagy milyen iparágban keresik a legsikeresebb reklámokat, és például azt is, hogy mikor, vagyis azt is ki lehet védeni, hogy két hasonló aktivitás ne fusson egyszerre.
Még nem teljes a rendszer, és nem is lesz mindenki számára teljesen elérhető, csak az igazolt hirdetőknek, de már így is érdemes nézelődni és ismerkedni a népszerű hirdetésekkel.
Forrás: TikTok