hirdetés

Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással! Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással!

Mikor Liam Weyer áprilisban feltöltött magáról egy videót a TikTokra, amin éppen bepisil, és azt írta, hogy ez az új kihívás, akkor úgy gondolta, hogy majd mindenki nevet, milyen jól kiparodizálja, milyen furcsa kihívások terjednek a közösségi oldalakon. 

Egy szóval nem mondta senkinek, hogy csinálja utána, mégis nem nehéz kitalálni, hogy mi lett a vége: elkezdtek terjedni a videók, amikben mások is követik a példáját. Mára már több mint 4 millióan néztek meg olyan videókat, amiken emberek szándékosan vizelik össze magukat. 

https://www.tiktok.com/@liamw2/video/6818199156088196358

Weyer azt mondja, hogy ő egyébként is egy komikus és filmkészítő, szóval neki belefér, viszont aggódik, hogy mások nem figyelnek kellőképpen a digitális lábnyomukra, vagyis elfelejtik, hogy életük egy bizonyos szakaszán egyáltalán nem tartják majd viccenek, mikor előkerülnek róluk ezek a videók. Arra is rávilágít, hogy milyen egyszerű teljesen őrült dolgokra rávenni embereket, és mi mindent megtesznek az áhított hírnévért. Sokak szerint elfelejtik, hogy ez egy olyan poén, amikor nem a feltöltővel, hanem rajta nevetnek, és ez teljesen más színezetet ad az egésznek. És újból alátámasztja Solomon Asch 1951-es kísérletét, amiben az egyének elkezdtek direkt rossz válaszokat adni egyszerű kérdésre, ha a csoport többsége is rossz válaszokat adott, csak hogy befogadják őket. Most ugyanez történik, csak a digitális világban, a cél a közösséghez tartozás, és hogy ne maradjanak ki valamiből. 

Forrás: Forbes