Limitált példányban, de érkezik a Snapchat saját szemüvege, mellyel az social media-óriás belekóstol a kütyük világába is.
A Snapchat CEO-ja, Evan Speigel pénteken jelentette be, hogy a cég ősztől bevonul a hardware piacra is Spectacles elnevezésű szemüvegével, mellyel a felhasználók videókat tudnak készíteni az egy méretben gyártott készülék segítségével. A social media platform a termék bevezetésével egyetemben a cég nevét is átkeresztelte Snap Inc.-re. A termék limitált mennyiségben lesz elérhető 130 dollárért.
A lépés jövőbeli stratégiát jelez a közösségi média egyik legsikeresebb szereplője számára.
A szemüveggel maximum 10 másodperces videókat tudunk rögzíteni egy, a kerek tetején található gomb segítségével. Minden lenyomással új videót rögzítünk.
Bár a lépés meglepő, cseppett sem forradalmi. A Google hasonló terméket nem tudott nagyot robbantani – a közeljövőben kiderül, hogy a Snapchat hogyan fog teljesíteni a kütyüvel.
Mindenesetre pénz biztosan volt a fejlesztésekre – a Snapchat a jövőben óriási bevételekkel számolhat. Arról nem is beszélve, hogy egy tervezett lépéssel a cég még sikeresebb lehet sales szempontból – nem biztos, hogy a felhasználók legnagyobb örömére.
Forrás: Adweek
Fotó: Spectacles.com