Amikor a Samsung leleplezte a Galaxy S4-et New Yorkban év elején, sokan kritizálták a céget a kissé bizarra sikerült produkció miatt, amelynek az volt a célja, hogy demonstrálja az okostelefon új szoftver funkcióit – írja a The Next Web.

A cég Indiában is érdekes utat választott: a Gangnam Syle újabb kiadásával kampányolnak. Az előadásról készült videót a YouTube by Films of India csatornára is feltöltötték, amelyben Ranveer Singh színész az átírt dalszöveget énekli, hogy reklámozza az eszközt.

A Samsung egyébként a hihetetlenül magas marketing büdzséjéről ismert, amely lehetővé tette, hogy dominánssá váljon az Android piacon és felvegye a harcot az Apple-lel az utóbbi 12 hónap során.

Néhány kampányuk sikeresebb volt, némelyik kevésbé: a Superbowl reklám Seth Rogan és Paul Rudd szereplésével dicséretes volt, de a miniszéria Jeremy-vel már kissé furcsára sikeredett.

Mit szóltok az indiai kampányhoz? Zseniális vagy nevetséges?