Elkészült a Lowe ügynökség első munkája a Volkswagen tulajdonában lévő Seat számára. A kétperces szpotot a „Lola” névre keresztelt irodájuk készítette Barcelonában és elsőként YouTube-on landolt. Van benne egy fickó, egy autómotor, utóbbira pedig rákötve 280 játékmajom cintányérral. Elég bizarr, igaz? – írja az AdWeek.
A fickó kontrollálja a folyamatot és miközben egyre hangosabban bőg a motor, annál gyorsabban ütik össze a majmocskák is a cintányérokat. A végkimenetel sejthető: lángok és robbanás. A magyarázat szerint ugyanis csak egy Cupra (a modell neve) tudja a Cupra motorját kezelni.
Aztán felbukkan a szlogen is: „Enjoyneering” az „enjoy” és „engineering” angol kifejezések összevonásával. Ez még csak egy előzetes reklám – a tervezett háromból –, a nagy kampány jövő hónapban startol. Reméljük, a következő szpot kedvesebb lesz a gyerekjátékokhoz.