Egy rakás új tippet osztott meg a Facebook, amiből kiderül, hogy milyen apróságokon múlik egy kampány vagy egy hirdetés sikere. Mivel a vállalat folyamatosan monitorozza, mitől fut egyik hirdetés jobban mint a másik, és mitől függ, hogy melyikre hányan kattintanak, valamint mennyire marad meg a fejükben, így most összeállítottak néhány tippet, amit érdemes szem előtt tartani.  Az észrevételekről oktatóvideó és infografika is készült, kinek melyik formátum jön be jobban, és ezzel el is érkeztünk az első nagy igazsághoz: nem elég csak egy formátumban közvetíteni az üzenetet. 

Fontos, hogy a videókat feliratozzuk. Gondolni kell azokra, akik olyan helyen néznék, ahol nem tudják hanggal lejátszani. A feliratozott videók általában jobban teljesítenek. Tegyünk fel kérdéseket a szövegben, mert erre az emberek szeretnek válaszolni, és ha egy reklám alatt ki tud alakulni egy jó hangulatú, értelmes párbeszéd, az már fél siker.  Érdemes kísérletezgetni azzal, hogy hova helyezzük a szöveget, de fontos tudni, hogy a márkaasszociáció 3 másodperc alatt kialakul. Ha ez idő alatt nem tudja meg a felhasználó, hogy milyen márkáról esik most szó, akkor már rossz a helyzet, és ha az első öt másodpercben nem megy át az üzenet, akkor még nagyobb bajban van a hirdető. 

Forrás: Social Media Today