A Microsoft ezúttal Sirit zavarja össze legutóbbi reklámjában, melyben az iPad ellenében promotálja a Surface RT tabletet. Ezúttal a cég a beépített kitámasztóra, az USB portra, valamint a billentyűzetre fókuszál, amelyek az eszközhöz társulnak– írja a Mashable.

A reklám abban az időszakban jelenik meg, amikor a Microsoftra rájár a rúd. Ebben a hónapban a cégnek 900 millió dollárjába került, hogy a Surface RT tabletek eladásai nem a vártak szerint alakultak, ami azt jelenti, hogy az eddigi marketing erőfeszítéseik nem vezettek figyelemreméltó értékesítési fellendüléshez.

A Microsoft több reklámmal is jelentkezett már, amelyekben az iPadet kritizálta, beleértve azt a májusban megérkezett hirdetést, amelyben a PowerPoint hiányára hívják fel a figyelmet. Nemrég pedig rájöttek, hogy a Surface sokkal jobban használható tablet baseball játékosok toborzására.

A cég időközben a Surface RT árát is csökkentette 499-ről 350 dollárra annak érdekében, hogy képes legyen tartani a versenyt a piacon.