A Snapchat új hirdetési lehetőségeket vezet be, hogy növelje hirdetési üzletágát. Az új lehetőségek közé tartoznak a szponzorált Snapek és a promotált helyek. A Snapchat emellett új elemzéseket is bevezet, hogy a hirdetők jobban megértsék, hogy az emberek hogyan használják az alkalmazást.

Szponzorált Snapek

A szponzorált Snapok a csevegődobozban jelennek meg, mint egy új Snap, értesítés nélkül. A hirdetők így a potenciális ügyfeleket a teljes felületen keresztül elérik egyetlen hirdetési egységen belül.

Promotált helyek

A promotált helyek lehetővé teszik a vállalkozások számára, hogy kiemeljék üzleteiket a Snap Mapen. A hirdetők így elérik azokat a potenciális ügyfeleket, akik a közelben lévő helyeket keresnek.

Új elemzések

A Snapchat új elemzéseket is bevezet, hogy a hirdetők jobban megértsék, hogy az emberek hogyan használják az alkalmazást. Az új elemzések közé tartoznak a Snap Mapen alapuló üzletlátogatások, a lencsék használata és a nyilvános tartalmak megosztása a Stories-ban és a Spotlight-ban.

A Snapchat célja ezekkel, hogy a hirdetési üzletágát a kis- és középvállalkozások felé terelje. A Snapchat úgy véli, hogy a kis- és középvállalkozások hirdetési kiadásai stabilabbak és előre jelezhetőbbek, mint a nagyvállalkozások hirdetési kiadásai. Persze a szponzorált Snapek zavarhatják a felhasználókat, de a cég hirdetési üzletága még mindig fejlődésben van, így kénytelenek hozzászoktatni az embereket.

Forrás: Social Media Today