Érdekes közös vállalkozásba kezdett a Snapchat és a McDonald’s – az étteremláncba mostantól egy Snap lencsén keresztül lehet jelentkezni.

A Snaplications elnevezésű kampány Ausztráliában debütál, lényege, hogy a felhasználók egy lencse segítségével „felpróbálhatják” a gyorsétterem munkaruháját és egy 10 mp-es videóban jelentkezhetnek pozícióra. Válaszként a Snapchat a felhasználót egy hubra irányítja, ahonnan az letöltheti a jelentkezési űrlapot.

A McDonald’s elmondása szerint a lépés nem afelé mutat, hogy megszüntessék a személyes állásinterjúkat, ám a beküldött videók mindenképpen szerepet játszanak a felvételibe.

A McDonald’s Ausztráliában 106.000 embernek biztosít munkát, akik 65 százaléka 18 év alatti, így érthető, hogy keresi az új, modern formáit az emberek toborzására, erre pedig megfelelő lehet az applikáció, mely a kontinensen 4 millió felhasználóval rendelkezik, akik 82 százaléka fiatal.

Az álláshirdetésekkel az utóbbi időben a Facebook is elkezdett foglalkozni:

Jönnek az álláshirdetések Facebookra

Forrás: New York Post