hirdetés

Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással! Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással!

Nem szép, nem túl kattintékony, de mégis van olyan eset, amikor látványos képek helyett olyan fotót szeretnének reklámhoz használni, amin sok a szöveg. Eddig ezeket a Facebook ha nem is tiltotta teljesen, de nem rajongott értük, és sokkal kevesebb emberhez juttatta el. 

Most vége ennek a korlátozásnak, viszont továbbra is azt kérik, hogy lehetőség szerint ne legyen sok a szöveg a reklámokon. Eddig 20 százalékban határozták meg a szöveg arányát, most azonban úgy tűnik, hogy ez a szabályozás megszűnt, Azt azonban nem érdemes elfelejteni, hogy a szöveges képek tiltása első körben egyáltalán azért merült fel, mert a felhasználók nem szeretik az ilyen hirdetéseket. 

Forrás: Social Media Today