A Custora marketing analitikai cég felmérései szerint az USA-beli e-kereskedelmi eladások 8%-kal növekedtek idén januárban a 2013. januári adatokkal összevetve – írja a Marketing Land.

Custora-Logo-2014-300x136

Míg az offline és online tranzakciók kombinálva 0,4%-kal csökkentek az elmúlt hónapban a tavalyi álláshoz képest, a Custora állítása szerint a január erős hónap volt az e-kereskedelemben, hiszen 6%-os növekedés volt tapasztalható a webáruházak forgalmában.

Több, mint 100 kereskedő és 70 millió vásárló e-kereskedelmi tranzakcióit megvizsgálva a Custora adatai az átlagos konverziós rátában is mutattak egy kis emelkedést ebben a hónapban: 2,2%-on állt, míg 2013 januárjában 2,1%-on.

A mobil a januári online tranzakciók harmadát vitte el. A Custora felmérése szerint az online megrendelések 20%-a Android eszközön történt, ami 6%-os emelkedés a tavaly januári helyzethez képest, amikor ez 14% volt.

Custora-ecommerce-mobile-sales

A januári megrendelések átlagértéke szintén felfelé kúszott, méghozzá 1,3%-kal az egy évvel ezelőtt mérthez képest.

„Ez azt jelzi, hogy az e-kereskedelmi környezet stabil maradt és összehasonlítva a tavalyi évvel, nem vált promóció-és kedvezményvezéreltebbé.” – összegezte a Custora céges blogján.