A vízálló sminket tesztelték.

A L’Oreal a legúajbb, mexikói kampánya keretében száz nőt hívott meg egy moziba filmnézésre. A nőket a vetítés előtt a saját, vízálló szempillaspiráljukkal festették ki. Ezután mindegyik nőről készítettek egy fényképet.

Majd jött a filmvetítés, ahol egy megható, romantikus témájú mozit nézettek meg velük, amin szinte mindenki elsírta magát. És igen, ilyenkor kellene a sminknek is elfolynia, a szempillákról a festéknek függőleges vonalakat alkotnia az arcokon. A film végén ismét mindenkiről készítettek egy képet – és persze a smink tökéletes volt.

A reklám nagyon szép lett, és még hihető is, annak ellenére, hogy kicsit túlzásnak tűnik az, hogy 162 percen keresztül folytak a nézők könnyei. Az pedig, hogy a film címét nem tudjuk, bizonyos szempontból tökéletes húzás, bár valószínűleg jogi kérdések miatt maradt titok.

(via)