A Volvo a következő kérdéssel fordult az Egyesült Királyságban ingázókhoz: hogyan költenétek el 5000 fontot reggel 9 és délután 5 között, ha erre a napra egy Volvo V40R-Design autót is adunk? Azért volt egy csavar is: csak azzal fejezhették be a napot, amivel kezdték, ezért a pénzt csakis élményekre költhették – minél izgalmasabbra és szokatlanabbra, annál jobb – számolt be a Fastcocreate.com.

1682825-inline-inline-1-volvo-v40-r-design-hijacks

Az öt, akkor még gyanútlan résztvevőt Danny Wallace brit író, előadó, producer és színész rabolta el – aki egyébként a kampány médiapartnerének a Shortlist magazinnak is ír -, hogy aztán egy filmes stáb örökítsen meg mindent, ami megtörténik velük a nap során.

Volt ott sok minden: papagájént snowboardozás, egy dal átalakítása éneklő kecskék hangjával és jótékonykodás is – volt, aki egy véletlen arra sétáló járókelőnek egy thaiföldi nyaralást vásárolt.

1682825-inline-inline-4-volvo-v40-r-design-hijacks„A kreatív inspiráció Richard Pryor filmekből jött, például a ’Szórd a pénzt és fuss!’ címűből, magyarázza DuBose Cole, a kampány vezető ügynöksége, a Mindshare U.K. stratégája, amely az Arnold KLP és a Havas EHS cégekkel együtt fejlesztette az ötletet.

„A V40 R-Design a nagy teljesítményű változata a tavaly elindított ferde hátú Volvo V-40-nek. A kihívás az volt, hogy megszerezzük a célcsoportban lévő embereket – egy alapvetően férfiak dominálta közönséget 35 és 45 éves kor között, akik ott vannak a piacon és az első luxusautójukat vásárolják meg -, hogy üljenek fel és vegyék észre a jelzésünket.” – teszi hozzá.

1682825-inline-inline-3-volvo-v40-r-design-hijacks

„Az ötlet arról szólt, hogy szórakoztató és nagyszerű élmények megtalálására ösztönözzük az embereket – nem csak azért, hogy ők, de a néző közönség is részt vegyen ebben.”

Április 24-ig online lehet szavazni arról, az öt film közül, melynek résztvevői kapják meg az új kocsit.

1682825-inline-inline-2-volvo-v40-r-design-hijacks