Nagyot alakított a Twitteren az autómárka.

Hosszú hetek óta várta a szakma az Apple magyar idő szerinti kedd esti sajtóeseményét, ahol bemutatták az iPhone 6, az iPhone 6 Plus, illetve az Apple Watch készülékeket. Arra számítani lehetett, hogy a bejelentésen olyan szavakkal írják le a termékeket, mint az innováció, technológiai újítás, fejlesztés, stb.

A Ford így az eseményhez méltóan fel is készült, és amíg zajlott az Apple sajtóeseménye, rendkívül szórakoztató tweeteket küldtek el, “WeGotThat2” hashtag-gel. A tweetekben olyanokat írtak, mint például: “5,5 hüvelykes érintőképernyő? Lenyűgöző… De mit szólnátok egy 8 hüvelykeshez?”

De hatásos lett az is, amiben az alábbi fotóhoz azt írták, hogy az ő üvegük alatt 3D-ben láthatók a tárgyak:

Vagy például: “Autofókusz? Nekünk már van Focus autónk”

A Ford mellett vicces lett továbbá a Crest tweetje is, amely az alábbit posztolta a Twitterre: