Konspiráció, belemagyarázás, vagy tényleg trükköztek?

Egy régebbi videóját publikálta újra a Business Insider, aminek az a témája, hogy több, különböző márka rejtett, szexuális tartalmú üzeneteket rejtettek el a reklámjaikban.

Nincs 2 perc a videó, érdemes megnézni. A Cocal-Colánál például két nőalakot lehet felfedezni az automatán. Ezt követően a Palmolive egyik plakátját veszik elő a szerkesztők, ahol a meztelen nőalakot vélhetően egy férfi karolja át hátulról.

Egy X-boxos játéknál már nem olyan könnyű észrevenni a “sex” feliratot: ehhez el kell forgatni a képet, és a háttérben, az épületek fényeiből lehet kiolvasni ezt a szót – ha akarjuk. Ugyanezt a szót kapjuk, ha két, még a ’90-es években piacra került dobozos Pepsit egymás tetejére rakunk.

A Skittles nevű édességnél valóban szerencsétlen a csomagoláson elhelyezett felirat, itt különösebb gondolkodás nélkül kiolvasható az, hogy “sex”.