A Nanigans csapata, amely feltehetőleg a legtöbb hirdetés vásárolja Facebookon, matekozott egy kicsit. Mint kiderült, amikor megadod a nemre, korra, nyelvre, kapcsolatokra, lájkokra, érdeklődésre, kategóriákra és helyszínre vonatkozó mutatókat, amelyek elérhetőek a Facebook hirdetési platformján, „1.03E+103” kombináció létezik, amellyel megcélozhatod az ügyfeleidet – írja a VentureBeat.
A lehetőségek száma meghaladja a „googol” értékét, ami egy nagyon, nagyon, nagyon nagy szám. Egészen pontosan ennyi nulla szerepel benne:
10,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000
A Facebookon történő targetálás annyira jó lett az utóbbi egy évben, hogy „tényleg nem lehet kifogás arra, hogy valaki olyan látja a hirdetésedet, aki nem akarja a termékedet”, nyilatkozta a Nanigans képviseletében Dan Slagen néhány hónappal ezelőtt.
Azon gondolkozol, ez hogyan lehetséges? Itt egy infografika, ami segíthet: