A Santo Buenos Aires ügynökség és Pucho Mentasi rendező nevéhez fűződik a Coca-Cola új reklámja, amelyben a cég természetes, zöld címkés „Life” italát hirdetik. A szpotban túllépnek a kisbabákat körüllengő cukiságokon és belecsapnak a sokkal csúnyább szülői valóságba. Ezek a pillanatok egyszerre tűnhetnek borzasztónak és képesek elgondolkodtatni arról, hogy az emberek miért folytatják a babagyártást. Az apa arcáról végül mindent leolvashatsz – írja a Fastcocreate.com.

3023400-inline-i-3-coke-like-parenthood

„Ha gyereked születik, az nem csak életed legfontosabb pillanata, de a végső teszt is, amely során kapcsolatba léphetsz a jobbik éneddel” – mondja a Santo kreatív igazgatója, Sebastian Wilhelm. „A Coke Life egy új típusú kóla. Épp csak elkezdtük építeni ezt a márkát, kialakítani a világát, megadni a hangját. „Érzelmes komédiára” hajtunk [ezzel a reklámmal]. Arra a fajtára, amelyik egyszerre megmosolyogtat és könnyeket csal elő.”

3023400-inline-i-1-coke-like-parenthood

Minden sikoly, folt és kialvatlanság után, a szpot művészien illusztrálja, hogy ennek a káosznak a halmozott hatása valójában, és kissé megmagyarázhatatlan módon, a szeretet és az öröm.