Így néznének ki ma, ha nem haltak volna meg.
Bármilyen közlekedésbiztonsági kampányról is legyen szó, ha valódi történeteket dolgoznak fel, valódi áldozatokkal, az mindig megrázó – és nem csupán az érintettek családtagjai számára. Az AdWeek most egy új-zélandi kampányról számol be, amelyet a helyi, Országos Közlekedésbiztonsági Hétre időzítettek.
Ahhoz, hogy felhívják a figyelmet a biztonságos közlekedésre, öt, korábbi autóbaleset áldozatáról készítettek fotókat, és egy program, illetve egy törvényszéki szakorvos segítségével megmutatták a kisfilmben, hogy hogyan is néznének ki ma, ha élnének. Az így elkészült portrékat ezután utcai hirdetésekben használták fel.
A lenti kép például egy hétéves kisfiúra emlékeztet, aki ma 25 éves lenne, ha még élne.
A kampány készítői elmondták, hogy a családoknak is megrendítő élmény volt megmutatni ezeket a képeket, de remélik, hogy mindenkit megérintenek annyira, hogy jobban odafigyeljenek az utakon.