A Facebook több új módszerrel próbál segíteni közönségünk elérésében.

Bár a legnagyobb közösségi site még nem erősítette meg a hírt, egyre hangosabban rebesgetik, hogy hamarosan néhány új hirdetési lehetőséggel akár áruházunk korábbi látogatóit is megcélozhatjuk – a Moshe Isaacian által közzétett screenshoton legalábbis egyértelműen látható az új opció.

 

A vizuális bizonyíték ellenére a Facebook szóvivője igen kevés információt közölt az új szolgáltatásról: „folyamatosan fedezünk fel új módszereket arra, hogy a cégek hirdetései minél nagyobb értéket generáljanak számukra”, de ezúttal „nincs semmi új, amit bemutathatnánk nekik”.

Csaknem egy évvel ezelőtt a Facebook három hirdetésformát indított el a kiskereskedők számára, akik fizikai helyszínnel rendelkeznek – a helymeghatározót, az áruházlátogatásokat és az offline konverziók API-ját, ám a közösségi oldal továbbra sem nyújt hatékony offline követési megoldást a vállalatok, cégek számára. (Például az áruházunk látogatóit elérő funkció a felhasználó online tartózkodási adatait veszi alapul.)

Amíg a hivatalos megerősítésre várunk, lessük meg, hogyan szerkeszthetjük ismét a megosztani kívánt linkjeinket:

Újra szerkeszthetjük a Facebookon megosztott linkeket

Forrás: We Are Social Media