A Facebook több új módszerrel próbál segíteni közönségünk elérésében.
Bár a legnagyobb közösségi site még nem erősítette meg a hírt, egyre hangosabban rebesgetik, hogy hamarosan néhány új hirdetési lehetőséggel akár áruházunk korábbi látogatóit is megcélozhatjuk – a Moshe Isaacian által közzétett screenshoton legalábbis egyértelműen látható az új opció.
🚨 Facebook is introducing a new custom audience soon called „Store Visits” pic.twitter.com/LJlXohdeVo
— Moshe Isaacian💡 (@MosheIsaacian) 2017. augusztus 11.
A vizuális bizonyíték ellenére a Facebook szóvivője igen kevés információt közölt az új szolgáltatásról: „folyamatosan fedezünk fel új módszereket arra, hogy a cégek hirdetései minél nagyobb értéket generáljanak számukra”, de ezúttal „nincs semmi új, amit bemutathatnánk nekik”.
Csaknem egy évvel ezelőtt a Facebook három hirdetésformát indított el a kiskereskedők számára, akik fizikai helyszínnel rendelkeznek – a helymeghatározót, az áruházlátogatásokat és az offline konverziók API-ját, ám a közösségi oldal továbbra sem nyújt hatékony offline követési megoldást a vállalatok, cégek számára. (Például az áruházunk látogatóit elérő funkció a felhasználó online tartózkodási adatait veszi alapul.)
Amíg a hivatalos megerősítésre várunk, lessük meg, hogyan szerkeszthetjük ismét a megosztani kívánt linkjeinket:
Forrás: We Are Social Media