A TikTok a Giving Tuesday alkalmából frissítette „Adományozás” funkcióját, amely megkönnyíti a felhasználók számára, hogy jótékonysági célokat népszerűsítsenek és támogassanak közvetlenül az alkalmazáson belül.
A frissített Adományozás funkcióban mostantól számos jótékonysági ügy szerepel, amelyeket a felhasználók adományozási matricákon keresztül adhatnak hozzá tartalmaikhoz, kiemelve ezzel a kiválasztott non-profit szervezetet.
A TikTok közleménye:
„A nemzetközi non-profit szervezetektől a helyi közösségi kezdeményezésekig a tartalomkészítők mostantól kiválaszthatják azokat a szervezeteket, amelyek iránt szenvedélyesen elkötelezettek a Goodstack nonprofit partnereinek validált adatbázisából […] Minden adománygyűjtéshez megosztható matricák generálódnak, amelyeket a készítők megoszthatnak a TikTokon videóikban, bejegyzéseikben és élő adásaikban, adományokat gyűjtve az összes megosztott matricáról, és segítve az adománygyűjtési cél elérését még gyorsabban.”
A folyamat lehetővé teszi a tartalomkészítők számára, hogy kiválasszanak egy releváns ügyet, majd létrehozzanak egy személyre szabott adománygyűjtést, amelyet aztán népszerűsíthetnek tartalmaikon belül.
Ez az új funkció azonban minden eddiginél könnyebbé teszi a felhasználók számára, hogy a non-profit szervezetek szélesebb listájából válasszanak, és támogassák a kiválasztott szervezet erőfeszítéseit saját tartalmaikon belül. Ez jelentős lökést adhat a jótékonysági csoportoknak az ünnepi szezonban. Sok TikTok felhasználó kétségtelenül szívesen kimutatja támogatását, és ez jelentős figyelemfelkeltő eszköz lehet a jótékonysági szervezetek számára.
A TikTok hangsúlyozza, hogy elkötelezett a szélesebb körű adományozási szezon kezdeményezések támogatása iránt:
„A TikTok közössége nemcsak szenvedélyesen adakozik, hanem a változást is ösztönzi. Reméljük, hogy felhatalmazzuk a készítők, a változáshozók és a feltörekvő vezetők következő hullámát, akik a társadalmi problémák széles skáláját kezelik, azáltal, hogy biztosítjuk számukra a támogatás összefogásához, a figyelemfelkeltéshez és a változásra való ösztönzéshez szükséges eszközöket, hogy egy kedvesebb, fenntarthatóbb és igazságosabb világ felé haladjunk.”
Forrás: Social Media Today