A Samsung és a Leo Burnett Chicago közös munkája a „Design Your Life” elnevezésű szpot, mellyel a Galaxy Note 3 és a Galaxy Gear készülékeket promotálják. Az akcióhoz pedig az új-zélandi énekesnő, Lorde kölcsönzi a melódiáját a toplisták élén álló „Royals” című dalával –írja az AdWeek.

Az Adam Hashemi által rendezett kétperces szpot egy misztikus alak történetét meséli el, aki egy szinte elhagyatott városba érkezik és a Galaxy Note 3 tabletjét, valamint a Galaxy Gear okosóráját használja, hogy egy rejtélyes városfejlesztési projektbe kezdjen.

samsung-lorde-hed-2013

A városi fiatalság követi a néptelen utcákon át, s közben felváltva éneklik Lorde dalának sorait – egy olyan verziót, amely hűséges az eredetihez, az eltérő hangok ellenére is. Végül aztán egy komplett rombolás jelenetének lehetünk szemtanúi, majd pedig a teljes felújításnak, amint kiderül, hogy a misztikus alak nem más, mint a világ egyik leghíresebb focistája, Lionel Messi.

A szpotnak van egy erőteljes, sötét hangulata, nagyszerű operatőri munka sejlik mögötte és láthatóan minden apró részletre odafigyeltek. Nem más, mint A nyomorultak (Les Misérables) jelmeztervezője dolgozott a reklám szereplőinek megjelenésén. (A szemfülesek azt is észrevehetik, hogy a „G.Sees” név bukkan fel az okosóra képernyőjén – ez egy utalás Guy Seese-re, a reklám szakma ismert kreatív igazgatójára, aki szintén dolgozott ezen a hirdetésen.)

Ami azonban az igazi erejét adja a szpotnak, az a zene. Talán egy fura választásnak tűnhet ez a dal bármely hirdetéshez, hiszen a szöveg megvetéssel tekint a hírességek kultúrájára és a feltűnő méreteket öltő fogyasztásra, ami pedig a reklám szakmának mindig velejárója. Mindazonáltal egy tagadhatatlanul remek szám és a gratulálunk a Samsungnak, amiért elsőként csapott le rá.