Törley-kampányt indított a Be Social. Az ügynökség annyira élvezte a munkát, hogy egy konkrét beszámolót is készítettek az egészről, ezt pedig itt alább el is lehet olvasni.

***

Törley kampány, jégre töltve

A Törley Pincészettel karöltve BEvezettük az új Törley Ice-t!

Egyből BEzsongtunk a már hónapok óta tartó együttműködésünktől, hiszen abban a megtiszteltetésben lett részünk, hogy a Törley legújabb termékét, a Törley Ice-t közösen vezethettük be a piacra!

A kampánytervezés egészen az ötletek megvalósításáig hatalmas élmény volt mindenkinek, hiszen nemcsak, hogy rugalmasan és hatékonyan tudtunk együttműködni a Törleyvel, de megtiszteltek minket azzal a fajta bizalommal, mely minden ügynökségnek titkon szíve-vágya. A termékbevezető kampányok nemcsak azért annyira izgalmasak, mert lehetőséget adnak a kreatív kollégák agytekervényeinek korlátlan kattogására, de azért is, mert ilyen esetekben mérhető leginkább egy kampány sikeressége is. A Be Social kreatív csapata a digitális kommunikációs stratégia megtervezésével és elkészítésével tette le a kampány alapjait, mely közben különös figyelmet fordítottak a Törley Ice különlegességére és egyediségére. Ennél a stratégiánál ugyanis nemcsak egy új termék, hanem egy teljesen új, eddig az országban ismeretlen termékkategória bevezetése is terítéken volt, méghozzá célzottan a fiatalabb korosztály számára, mely a Törley Pincészetnek is újdonság volt.

Az Ice szó a termék neve mellett kategóriát is jelöl, nevéhez hűen pedig csak akkor hozza ki az ital az igazi ízét, ha jég kerül bele. Ha pedig jég, akkor: Jeget be! Ha pedig nyári feeling, akkor: Lazulj le! Ha pedig van két ilyen hangzatos mondatunk, akkor kész a headline, mely a legjobban óriásplakátokon mutat jól. A kampány következő szakasza épp ezért a plakátokon is használt keyvisual megtervezése majd befotózása volt, melyeket júniusi kihelyezésüktől minden kollégánk izgatottan keresett országszerte.

Nemcsak ezzel az új termék bevezetésével törtük meg a jeget, de szó szerint is, ugyanis volt szerencsénk közreműködni az KNK PR & MEDIA ügynökség által szervezett PR eseményben, mely igazán látványos és emlékezetes belépőt nyújtott a Törley Ice-nak.

A kampányt a social stratégia kidolgozása követte az elkövetkezendő időszakra, melyben csapatunk jegetrengető munkát végezve tervezte meg az always-on kommunikáció alappilléreit, kidolgozták az influencer marketing stratégiáját, valamint két promóciós játékot, illetőleg offline eseményeket is terveztek. A promóciók egyikéhez grafikusunk egyedi és imádnivaló GIF csomagot alkotott, többi Ice munkájáról nem is beszélve, melyekhez a képi és videós alapokat is mi készítettük el fotósunk segítségével. 

Ügynökségünk a social térből kilépve offline is megmérettette magát, ugyanis a Múzeumok Éjszakáján a Törley csapatával összefogva egy több ezer embert vonzó eseményben is szerepet vállaltunk, melyhez a grafikai anyagokat, a social megjelenést és hirdetést, az offline kampányeszközöket, valamint egy külön promóciós játékot is hoztunk azért, hogy a Törley Ice Chill Zone-ban mindenki a lehető legjobban lelazulhasson egy (vagy több) Ice-szal a kezében.

Digitális ügynökség imidzsünkhöz hűen pedig nemcsak létrehoztuk, de azóta is kezeljük a Törley Ice összes platformját, melyeken a szuper tartalmak mellett influencer kampányokat is folytatunk olyan nevekkel, mint például Iszak Eszter vagy Gökler Kriszti, akik a termék bevezetésén kívül a promócióink népszerűsítésében is szerepet kaptak.

A Törley Pincészet megalkotta, mi pedig egy nagyot álmodtunk hozzá; ebből lett a Be Social #szeretemprojekt-je, a Törley Ice!

Alkotók listája:  

  • Kreatív Stratéga: Móri Szilárd
  • Account Director: Gellén László 
  • Account Menedzser: Becker Karola
  • Content Menedzser: Csató Viktória, Varga Dóra és Rappay Bence
  • Grafikus: Németh Renáta 
  • Fotó és videó: Rizmajer Antal
  • Moderátor: Czeczeli Anita 
  • Copywriter: Mészáros Luca 
  • PPC Manager: Vadászné Székely Orsolya