Az Ogilvy Athens feltette a kérdést, amit feltehetőleg még soha senki: nem szeretnéd, hogy az alsóneműd is közösségibb legyen? Létrehoztak egy speciális high-tech melltartót, amely tweetel minden egyes alkalommal, amikor kikapcsolják – mindez a Nestlé Fitness új kampányának része, számolt be róla az AdRants. Amilyen bizarrul hangzik, annyira jó ügyet szolgál: tudatosságra szeretnék nevelni a nőket a mellrák elleni küzdelemben és felhívni a figyelmet az önvizsgálat fontosságára – írja a Mashable.

A kampány főszereplője Maria Bakodimou görög színésznő, s még két hétig fog futni. A kapcsolódó weboldal tippeket ad az önvizsgálatok elvégzéséhez és egy Twitter fiókot is tartalmaz a közösségi melltartónak.

Ez nem az első alkalom, hogy valamilyen ruhadarabot kötöttek össze a marketingesek a Twitterrel. Néhány éve Imogen Heap énekesnő egy különlegesen megvarrt ruhát viselt a Grammy díjátadón, amely a rajongói Twitteren megosztott képeit jelenítette meg. A Microsoft is hasonlóval rukkolt elő rá egy évre.