Töröltetni akarták, amit az apuka írt.

Még vasárnap történt, hogy egy apuka a két gyerekével a Southwest Airlines egyik járatán utazott volna Denverből Minneapolisba. Az apuka még felszállás előtt, a Twitteren kritizálta a beléptetőkapuknál dolgozó személyzetet, hogy mennyire durvák, udvariatlanok voltak, és be is taggalte a Southwest Airlinest, hogy a csatorna kezelője láthassa az észrevételt.

http://www.dreamstime.com/stock-images-southwest-airlines-plane-taking-off-image25890824

Ezután egészen meglepő dolog történt: a családot nem engedték felszállni a repülőgépre. Ultimátumot kaptak, hogy apuka vagy törli a kritikus tweet-et, vagy Denverben maradnak. A férfi eleget tett a kérésnek, így végül felszállhattak a járatra.

A légitársaság újságírói kérdésre megerősítette, hogy volt egy család, akikkel problémájuk akadt. Úgy nyilatkoztak az esetről, hogy amíg megoldódott a család és az alkalmazottak közötti feszültség, megkérték őket, szálljanak le a repülőről, hogy távol a többi utastól beszéljék meg a problémát.

Az Adweek írása szerint a légitársaság azóta bocsánatot kért e-mailben, és egy 50 dolláros utalványt ajánlottak fel mindhárom családtagnak. Ennek ellénre az apuka megfogadta, hogy sosem utazik a légitársasággal.