A Twoople egy új webes és mobil chatszolgáltatás, amely létrehoz neked egy egyszerű, megjegyezhető URL-t, amelyen keresztül bárki chatelésbe kezdhet veled akár weben, akár mobilon. Az eszköz kifejezetten üzlettulajdonosok számára lehet hasznos, magyarázza az alapító Patrick Arlia, hiszen az egyedi URL hozzáadható az email aláíráshoz is vagy szerepeltethető névjegykártyán, valamint egy Twoople widget beágyazható  a céges honlapon ügyfélszolgálati célokra – írja a TechCrunch.

twoople-logo

A Twoople használatának megkezdése egészen egyszerű: regisztrálnod kell a weboldalon és létrehozni a személyre szabott URL címedet (pl. twoople.com/johnsmith). Ezután megoszthatod azzal, akivel csak szeretnéd – ahogyan a telefonszámoddal vagy az email címeddel is teszed. Ráadásul azoknak sem akadhat problémája, akik chatelni szeretnének veled, de nem hoztak létre saját fiókot. Csak el kell menni nekik is az URL-re és indítani a beszélgetést.

Az ötletet az alapító napi szintű kommunikációból eredő frusztrációja hívta életre. Arlia azt mondja, a chatelést kedveli, de eddig túl exkluzív modellben működött. Most ezen akar változtatni. A startupot hozzá egy hónapja indította és funkcionalitását tekintve még limitált. Ámde folyamatosan kísérleteznek: néhány hét múlva kijöhet egy olyan funkció, amellyel beállíthatod azt is, mely órákban vagy elérhető chatelésre. Ezzel lényegében pedig kontrollálni lehet, hogy mikor vagy online és offline.

twoople

Egy HTML5-alapú mobil alkalmazás, melyet a Phonegap segítségével fejlesztettek, szintén elérhető már az iTunes App Store-ban és a Google Play áruházában.

Ez idáig a terméket 800 felhasználó próbálhatta ki, akik több, mint 4000 emberrel léptek kapcsolatba a Twoople platformon. A hosszú távú cél az, hogy a Twoople ingyenes termék lehessen, amelyet fizetős szolgáltatással is kiegészítenének a prémium felhasználók számára.