Frissebb, modernebb megjelenést kapott.

Josh Higgins, a Facebook kreatív igazgatója úgy nyilatkozott a Brand New lapnak, hogy a cég azt tűzte ki céljául, hogy a logo modernebb, barátságosabb, emberközelibb legyen – írja a thenextweb.com. A különbség akkor a legszembetűnőbb, ha egymás mellé tesszük a két feliratot (balra a régi, jobbra pedig az új):

facebook-logo

Az eddig használt „Facebook” felirat 2005-ben született, amikor a cég elindult. Az új logo elkészítésén Eric Olsen dolgozott, az eredeti betűtípust használva. Amikor elkezdtek dolgozni az új logón, fontos szempont volt, hogy ne legyen teljes átalakítás, csak a „szükséges” frissítésen essen át a felirat.

A kis „f” betűs logón nem alakítottak. Ez legutóbb 2013 májusában változott (balra a régi, jobbra pedig a most használt logo):

facebook-f-logo

Éppen ezért a különbséget csak akkor lehet majd észrevenni, ha a teljes feliratot látjuk majd.

Igaz, cikkünk írásakor nálunk a Facebook kezdőoldalán még az eddig megszokott betűtípussal írt logót látni.