A Twitter új applikációjával a kisebb cégeket kívánja segíteni, akik gyorsabban és jobban szeretnék kezelni jelenlétüket a platformon.
Az egyelőre csak az USA-ban és az iOS-szel futó készülékeken elérhető Twitter Dashboard kis és középvállalkozásoknak kínál segítséget Twitter-fiókjuk hatásosabb kezelésére. Az ingyenes alkalmazás elérhető desktop web verzióban is.
A fejlesztésről így nyilatkozott Noah Pepper, a Twitter product and engineering managere: „A vállalkozások számára a Twitter egy hely, ahol megoszthatják híreiket, történeteiket és párbeszédeiket, a vásárlóik tájékoztatásának céljából. […] De azzal is tisztában vagyunk, hogy az ilyen kommunikáció fenntartása és létrehozása sokszor nehéz az időben és néha ötletben is szegényebb vállalkozások számára. Éppen ezért hoztuk létre ezt az applikációt, hogy segítsük őket.”
A Twitter Dashboarddal időzíthetjük bejegyzéseinket és felállított feedeken keresztül követhetik a róluk szóló bejegyzéseket. Ezen felül különböző keresőszavakat is követhetik, de az app ötleteket is felkínál a felhasználók számára, hogy minél hatásosabb tweetek szülessenek, így pedig hatásosabbá váljon a kommunikáció is.
Ezek egyszerű ötletek – távol állnak egy profi marketingkampánytól. Ám ettől függetlenül hatásosak lehetnek, hiszen a felhasználókat posztolásra inspirálja. Egy étteremnél például olyan tippet kaphatunk, hogy mutassuk be fotón a szimpatikus pincéreket és azt, hogy milyen keményen dolgoznak. Nem egy eredeti poszt, de ha eddig semmilyen hasonló bejegyzés nem született, kezdetnek mindenképpen jó.
Forrás: Adweek