Minden kétséget kizáróan a Facebook az egyik legnagyobb platform az egész világon, ezért rengeteg üzleti lehetőséget tartogat a felhasználók számára. Éppen ezért a közösségi oldal most bevezet egy sor új eszközt, amivel a hirdetők elérhetnek piacokat távoli országokban is.

Az ún. cross-border toolkittel az üzletek megismerhetik a fogyasztói tendenciákat más országokban is, ezért feltétlenül hasznos újdonságról van szó. Eddig a közösségi platform a következő eszközöket mutatta be erre a célra:

Dynamic Language Optimization

Ezzel a lehetőséggel a hirdetők úgy hozhatnak létre hirdetéseket, hogy a Facebook a helyi viszonyokra igazítja a nyelvet. A hirdetők 6 különböző nyelv közül választhatnak, a többit megoldja a platform algoritmusa.

FBIQ Cross-Border Business Insights Finder

Ezzel az opcióval a hirdetők megnézhetik az országok közötti komparatív adatokat az alapján, hogyan teljesítenek a hirdetések. Ennek segítségével optimalizálhatják a jövőbeli kampányaikat.

Multi-city Targeting

Ezzel az eszközzel a hirdetők különböző városokra targetálhatják a hirdetéseket lakosság alapján. Ezen keresztül információkat is kaphatunk az adott piac méretéről különböző városokban.

Multi-country Lookalikes

Ezzel a lehetőséggel belőhetjük a célcsoportokat különböző országokban az igényeikhez igazítva.

 

A Facebook tehát tovább erősíti a globális hirdetési tevékenységeket, ami főleg azoknak az üzleteknek kedvez, akik nemzetközi piacokban gondolkodnak.

Még több új eszköz a Facebookon az alábbi linken?

Új eszközöket vezet be a Facebook a non-profit szervezetek számára

A Facebook aktuális hirdetési változásairól itt számoltunk be:

Felfüggeszti a Facebook a diszkrimináló hirdetési targetálást

Forrás: We Are Social Media