A Facebook  új hirdetési formát tesztel, melynek segítségével a hirdetők több terméket is fel tudnak tüntetni a hírfolyamban

.

facebook-uj-hirdetesi-forma

A hirdetés két kattintással működik. A hírfolyamban a hirdetőnek megjelenik egy terméke egy nagyobb kép vagy videó formájában, ez alatt pedig további kisebb képeket láthatunk további termékekkel. Ha valamelyik tartalomra rákattintunk, a Facebook átvezet minket egy másik oldalra, még több termékkel Ha pedig itt kattintunk rá egy termékre, a Facebook már a hirdető weboldlalára vezet át minket, ahol meg is vásárolhatjuk a terméket.

Néhány hirdető már most elkezdte tesztelni az új funkciót – ilyen például a Michael Kors vagy a Lowes, de a Facebook tájékoztatása szerint a karácsonyi kampány során hamarosan több más márka is élni fog a lehetőséggel, jövő évtől pedig még többen használhatják az új hirdetési formát.

A Facebook elmondása szerint a hirdetési forma nem arra koncentrál, hogy eladjon egy terméket, hanem inkább arra próbálja ösztönözni a felhasználót, hogy minél több terméket vásároljon. Emellett persze több lehetőséget is biztosít egy-egy cégnek, hogy eladást produkáljon: hiszen ha nem tetszik a kiemelt termék, ott van mellette még három másik, amik megragadhatják a figyelmünket.

A hirdetésben maximum 50 terméket lehet majd feltüntetni.

Az új formátum bevezetésével és az Instagramon beveztésre kerülő termékmegjelölésekkel, illetve a csoportokban való hirdetésekkel a Facebook minden bizonnyal hasonló eredményeknek örülhet majd, mint a legutóbbi negyedévben.

Forrás: Adweek