hirdetés

Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással! Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással!

Újabb lépést tett az Instagram, hogy erősítse az alkalmazás e-kereskedő jellegét, a Bolt fül alatt lehet bizonyos termékeket jobban promótálni. 

A tesztek alapján ez a hirdetési lehetőség úgy néz majd ki, hogy ha a márka szeretné egy bizonyos termékére felhívni a figyelmet, akkor az szponzorált bejegyzésként a Bolt menüpontra kattintva az ajánlott termékek között elsőként jelenik majd meg a felhasználóknak. Ha valaki rákattint, akkor részletesebb leírást olvashat a termékről, és megnézhet több képet is, ráadásul könnyebb lesz számára elnavigálni a márka oldalára, és más termékeket is megnézni, vagy kapcsolatba lépni a hirdetővel. A hirdetett termékeket tovább is lehet osztani vagy az Instagramon, vagy el lehet küldeni ismerősöknek, ami további eléréseket generálhat. 

Hogy teljesen kiteljesedjen és minden régióban elérhető legyen a Facebook és az Instagram boltok szolgáltatásai, és közvetlenül az alkalmazásból lehessen rendelni, ahhoz még számtalan különböző ország szabályainak kell megfelelni, de egyelőre úgy tűnik, hogy a hajthatatlanok. 

Forrás: Social Media Today