A közösségi platform egy elkeseredettebben küzd a piaci helyzetéért, ezért most újabb hirdetési lehetőségekkel próbálják növelni a bevételi potenciált. A két új eszköz a „Promoted Stories” valamint az új „AR Trial Ads” opció.
A Promoted Stories ahogyan a nevében is benne van, a szponzorált stories tartalmakat jelent, ahogyan a képen is látható az HBO esetében. Ez a fajta hirdetés maximum 10 képből vagy videóból állhat, és valamennyi felhasználó számára hirdethető országtól függően.
A második hirdetési forma, az AR Trial Ads, ami lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy 3D termékeket tegyenek valóságos helyszínekre. Ezzel a lehetőséggel a hirdetők igazán szórakoztató tartalmakat kreálhatnak.
Természetesen, a Snapchatnek annyire kellenek az új eszközök és termékek, mint egy falat kenyér, ugyanis a népszerű platform igyekszik releváns maradni a marketingpiacon is.
A Snapchat legújabb eszközeit itt mutattuk be:
A Snapchat arculatváltásáról pedig itt írtunk:
Forrás: Social Media Today