A közösségi platform egy elkeseredettebben küzd a piaci helyzetéért, ezért most újabb hirdetési lehetőségekkel próbálják növelni a bevételi potenciált. A két új eszköz a „Promoted Stories” valamint az új „AR Trial Ads” opció.

A Promoted Stories ahogyan a nevében is benne van, a szponzorált stories tartalmakat jelent, ahogyan a képen is látható az HBO esetében. Ez a fajta hirdetés maximum 10 képből vagy videóból állhat, és valamennyi felhasználó számára hirdethető országtól függően.

A második hirdetési forma, az AR Trial Ads, ami lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy 3D termékeket tegyenek valóságos helyszínekre. Ezzel a lehetőséggel a hirdetők igazán szórakoztató tartalmakat kreálhatnak.

Természetesen, a Snapchatnek annyire kellenek az új eszközök és termékek, mint egy falat kenyér, ugyanis a népszerű platform igyekszik releváns maradni a marketingpiacon is.

A Snapchat legújabb eszközeit itt mutattuk be:

Új eszközök érkeznek a Snapchat Ads Manager-ben

A Snapchat arculatváltásáról pedig itt írtunk:

Már decemberben új arculatot kaphat a Snapchat

Forrás: Social Media Today