A Quickfire videós startupra esett legutóbb Mark Zuckerbergék választása.
Quickfire Networks vezérigazgatója, Craig Y. Lee a cég honlapján jelentette be azt, hogy a Facebook megvásárolta őket. Azt egyelőre nem tudni, mennyibe került az adásvétel.
A Quickfire egy videós startup, a technológiájának használatával úgy tudunk online videókat nézni minőségromlás nélkül, hogy kevesebb sávszélességet használunk.
A Facebookon naponta átlagosan több mint egymilliárd videót játszanak le, így van értelme annak, hogy minél jobb minőségű felvételek kerülhessenek fel az oldalra. A közösségi oldal szerint egyébként a napi szinten aktívan facebookozó amerikaiak fele naponta legalább egy videót megnéz náluk.
A mostani bevásárlástól valószínűleg azt várják, hogy a megnövekedett videós tartalomfogyasztást a Quickfire technológiája még jobban ki tudja szolgálni azokon a feltörekvő piacokon is, ahol általaban lassúbb a netkapcsolat.
A héten már beszámoltunk egy hasonló felvásárlásról. Akkor a Facebook egy beszédfelismeréssel foglalkozó céget tudhatott a magáénak.