A Quickfire videós startupra esett legutóbb Mark Zuckerbergék választása.

Quickfire Networks vezérigazgatója, Craig Y. Lee a cég honlapján jelentette be azt, hogy a Facebook megvásárolta őket. Azt egyelőre nem tudni, mennyibe került az adásvétel.

A Quickfire egy videós startup, a technológiájának használatával úgy tudunk online videókat nézni minőségromlás nélkül, hogy kevesebb sávszélességet használunk.

http://www.dreamstime.com/stock-photo-music-video-sharing-image21749510

A Facebookon naponta átlagosan több mint egymilliárd videót játszanak le, így van értelme annak, hogy minél jobb minőségű felvételek kerülhessenek fel az oldalra. A közösségi oldal szerint egyébként a napi szinten aktívan facebookozó amerikaiak fele naponta legalább egy videót megnéz náluk.

A mostani bevásárlástól valószínűleg azt várják, hogy a megnövekedett videós tartalomfogyasztást a Quickfire technológiája még jobban ki tudja szolgálni azokon a feltörekvő piacokon is, ahol általaban lassúbb a netkapcsolat.

A héten már beszámoltunk egy hasonló felvásárlásról. Akkor a Facebook egy beszédfelismeréssel foglalkozó céget tudhatott a magáénak.