Az elmúlt időszakban számos újdonság történt a közösségi médiában, kaptunk pár új funkciót és érdekes információk is napvilágot láttak.

mobil-bongeszes

Facebook

A virtuális valóság újabb fokozata, hogy Gear VR-on is megjelentek a Facebook reakciógombjai.

Számos tartalmat osztunk meg a Facebookon, de pontosan mit? Itt a válasz!

Még egyszerűbb lesz a Facebook hirdetések kezelése, köszönhetően az új platformnak.

A 360°-os videók mellett már a panorámaképek is körbejárhatók a közösségi oldalon, okostelefonon ráadásul nagyon izgalmas is.

A magyar foci új fénykorába lépett, amely a Facebook posztokra is rányomta a bélyegét, a hazai brandek is aktívak és ötletesek.

Egyre több az élő videó, de most kiderült, hogy a Facebook 50 millió dollárt fizetett a legnagyobb tartalomgyártóknak ezért.

Hamarosan a gamerek is többet facebookozhatnak, a Blizzard játékai ugyanis élőben közvetíthetők lesznek a Live API segítségével.

Megvan az első felmérés a Facebook reakciógombok sikerességéről.

Instagram

A héten elérte a képmegosztó tábora az 500 millió főt, ráadásul 60%-uk naponta használja az alkalmazást.

Megjelent a fordítás funkció az Instagram applikációban, bár egyelőre nem túl hatásos.

Lehet, hogy lemaradtál több Instagram üzenetről? Így ellenőrizheted le.

Videók és képek is egymásba fűzhetők carousel hirdetésben.

Érkeznek az üzleti profilok a képmegosztó appon.

Immáron algoritmus rangsorolja a megjelenő képeket.

Twitter

A 140 karakterbe végre nem számolja bele a linkeket a platform.

Periscope gomb kerülhet hamarosan a Twitter alkalmazásba.

Jönnek a carouselbe szedett hirdetett tweet csokrok.

Nagyvilág

A Microsoft 26,2 milliárd dollárért vásárolja fel a LinkedIn közösségi oldalt.

A Getty Images is VR-ra hangol, 12 ezer stock 360°-os kép vásárolható máris meg.