Az ünnepek alatt a legtöbb cég reklámja az érzelmekre hat – na a UPS-nek ezt minden taszító giccs nélkül tényleg sikerült elérnie.
A reklám két főszereplője a 4 éves kisfiú, Carson, illetve a UPS sofőrje, Ernest Lagasca, akit a kisfiú csak Mr. Ernie-nek szólít.
Mivel Carson születése nem fogyaszthat tejet vagy tejterméket, az ezt pótló speciális szert hetente többször szállítja el hozzájuk a UPS. A kisgyerek nagyon kedveli Mr. Ernie-t, és az egyik álma, hogy majd egyszer ő is a UPS-nél legyen sofőr.
A cég most egyfajta „valóra váltjuk az álmodat” kampányt folytat, és ennek keretein belül a 4 éves kisfiú rendkívüli csomagot kapott. Egy miniatűr UPS-es autót, egyenruhát, így Carson már bármikor csomagszállítósat játszhat. „Csodálatos pillanat volt” – idézte fel Ernest Lagasca az átadás perceit a Fox21 News-nak.
Az édesanya sem győzött hálálkodni a cégnek a Facebookon, amiért pont az ő gyermeke kívánságát váltották valóra.