A SportStream nevű cég, mely a különböző sportokkal kapcsolatos adatok gyűjtésére és feldolgozására szakosodott, partnerségre lépett a Facebookkal. Felhasználva a közösségi háló „Keyword Insights” adattárát és nyilvános hírfolyam API-ját, a SportStream előállt egy új analitikai eszközzel, amit a tartalomgyártók és a műsorszolgáltatók használhatnak, hogy megtudják, mi a helyzet a sport világában, valamint releváns közönséginformációkhoz is juthatnak (helyszín, nem és életkor) – írja az Engadget.com.

sportstreamfbanalyticsgamedetail

Így az érdekelt felek olyan kérdésekre kereshetik a válaszokat, mint „Kinek a rajongói beszélnek többet a világbajnokság második meccséről?” vagy „A 30 év alatti férfiakat érdekli a téli olimpia?”. Az adatokat pedig színes grafikonokon fogják prezentálni, amint a fenti kép is mutatja. A statisztikák rajongói bizonyosan örülni fognak ennek a hírnek.