Legalábbis ebben a formájában. A Google bejelentette, hogy az egész projektet újragondolja, és átszervezi azt.

Nagyon érdekes összeállítást közöl az AdWeek arról, hogy igazából miért is nem volt sohasem esélye a Google okosszemüvegének a piacon. Kezdésnek ilyen és ehhez hasonló cikkcímeket sorol össze, amikre a termékre keresve rábukkanhatunk: “Újabb Google Glasst viselőt támadtak meg San Franciscóban“, “A Google Glasst viselők ellophatják a jelszavát“. De még lehetne folytatni a sort, hogy az okosszemüveg viselőjét megtámadták, bántalmazták, stb.

Az eszközt eddig 1500 dollárért árulták, persze úgy, hogy hivatalosan igazából még meg sem jelent. És most bejelentette a Google, hogy “újragondolja a projektet“. Ehelyett átszervezik azt a csapatot, amelyik eddig a Glasson dolgozott. Az AdWeek gyorsan hozzáteszi a cikkében, hogy ez nem egyenlő azzal, hogy az egész kísérlet megbukott volna, egyszerűen csak most még nincs itt a Google Glass ideje, és nem kizárt, hogy egyszer még visszatér valamilyen formában az eszköz.

http://www.dreamstime.com/stock-images-google-glass-interactive-glasses-white-color-resting-purple-floor-image32718824

Amikor a Google Glasst bemutatták a Vogue-ban, úgy tűnt, népszerű lesz az eszköz, a mindennapokban ugyanakkor mégsem volt túlságosan népszerű. De azok sem, akik hordták azt, őket egyszerűen “Glasshole”-nak gúnyolták (a glass – szemüveg, illetve az asshole – seggfej szavak keresztezése).

Lehet az sem tett jót az eszköznek, hogy az Apple vezére, Tim Cook, illetve a Facebook-vezér Mark Zuckerberg is többször, nyilvánosan kritizálták a koncepciót. Sőt, amikor a Google vezetője, Larry Page valahol nyilvánosan adott elő, nem egyszer megkérték, hogy ne viselje a Glasst.

De a Google Glasst máshol sem látták szívesen. Már 2013 márciusában például kitiltották az eszközt egy kávézóból, de többször támadás is érte az okosszemüvegek viselőjét. Ezen a videón például van szó John Stewart műsorában, hogy több Google Glass tulajdonos úgy érzi, gyűlölet-bűncselekmény áldozatai lettek.