Legalábbis ebben a formájában. A Google bejelentette, hogy az egész projektet újragondolja, és átszervezi azt.
Nagyon érdekes összeállítást közöl az AdWeek arról, hogy igazából miért is nem volt sohasem esélye a Google okosszemüvegének a piacon. Kezdésnek ilyen és ehhez hasonló cikkcímeket sorol össze, amikre a termékre keresve rábukkanhatunk: „Újabb Google Glasst viselőt támadtak meg San Franciscóban„, „A Google Glasst viselők ellophatják a jelszavát„. De még lehetne folytatni a sort, hogy az okosszemüveg viselőjét megtámadták, bántalmazták, stb.
Az eszközt eddig 1500 dollárért árulták, persze úgy, hogy hivatalosan igazából még meg sem jelent. És most bejelentette a Google, hogy „újragondolja a projektet„. Ehelyett átszervezik azt a csapatot, amelyik eddig a Glasson dolgozott. Az AdWeek gyorsan hozzáteszi a cikkében, hogy ez nem egyenlő azzal, hogy az egész kísérlet megbukott volna, egyszerűen csak most még nincs itt a Google Glass ideje, és nem kizárt, hogy egyszer még visszatér valamilyen formában az eszköz.
Amikor a Google Glasst bemutatták a Vogue-ban, úgy tűnt, népszerű lesz az eszköz, a mindennapokban ugyanakkor mégsem volt túlságosan népszerű. De azok sem, akik hordták azt, őket egyszerűen „Glasshole”-nak gúnyolták (a glass – szemüveg, illetve az asshole – seggfej szavak keresztezése).
Lehet az sem tett jót az eszköznek, hogy az Apple vezére, Tim Cook, illetve a Facebook-vezér Mark Zuckerberg is többször, nyilvánosan kritizálták a koncepciót. Sőt, amikor a Google vezetője, Larry Page valahol nyilvánosan adott elő, nem egyszer megkérték, hogy ne viselje a Glasst.
De a Google Glasst máshol sem látták szívesen. Már 2013 márciusában például kitiltották az eszközt egy kávézóból, de többször támadás is érte az okosszemüvegek viselőjét. Ezen a videón például van szó John Stewart műsorában, hogy több Google Glass tulajdonos úgy érzi, gyűlölet-bűncselekmény áldozatai lettek.