A napokban a DIGI TV-vel kötött megállapodásnak köszönhetően bővül a világ egyik legnagyobb tartalomszolgáltató vállalata, a Viacom lefedettsége a régióban. Így míg korábban az MTV és VIVA csatornákkal a Viacom leginkább a fiatalok kedvenc portfóliójának üzemeltetője volt, mostanra már az egész család szórakoztatását lefedi 2-től 49 éves korig. A médiacég nem csak korosztályban nyit, hanem a lefedettséget is bővíti a frissen megkötött DIGI / RCS&RDS szerződéssel.

Az alábbi képen látható Bartosz Witak, a médiavállalat Közép Kelet Európáért és Izraelért felelős ügyvezető igazgatója elmondta: “Az RCS&RDS a közép-európai régió egyik legnagyobb disztribúciós partnere, amely kiemelkedően fontos szerepet játszik régiós növekedésünkben, nagy siker hogy új, közös alapokra helyeztük együttműködésünket. Részünkről nyitottak vagyunk az együttműködés további kiszélesítésére.”

BARTOSZWITAK lrg

A Viacom pár év alatt kiugró sikereket ért el a Comedy Centrallal. A humorcsatorna eredményei a 2008-as hazai indulás óta folyamatosan emelkednek, 2013-ra a 4. legnézettebb kábeladó lett a 18-49-es célcsoportban, az összes tévécsatorna között pedig a 8. legnépszerűbb, 2.1%-os közönségaránnyal.

A médiacég gyorsan reagált a Comedy Central tartalmaira éhes közönség egyértelmű igényére és elindította a régióban a Comedy Central Extrát, amely humorínyenceknek szállítja Amerika legnépszerűbb műsorait, sorozatait eredeti nyelven, felirattal. A Comedy Central lefedettsége 30%-kal nő Magyarországon, míg Romániában a Comedy Central Extra közel 3 000 000 új háztartásban nevettet majd.

VIMN_Country_Large_Dk_CMYK

„Tapasztalataink szerint a Comedy Central, a Comedy Central Extra és a Nickelodeon, bár jól körülhatárolt célcsoportnak szólnak, igen széles körben elterjedt és népszerű csatornák. Mindhárom csatorna dinamikusan fejlődik, a gyorsan növekvő közönség pedig tartósan és stabilan marad a tévéadóknál. Ez számunkra is fontos szempont egy kereskedelmi együttműködés megkötésekor, hiszen a legfőbb célunk a legértékesebb és legnépszerűbb tartalmak eljuttatása ügyfeleink részére.” – mondta el Kállai Annamária, a DIGI Kft. marketing és kommunikációs igazgatója.

A Comedy sikereihez hasonló lendületben van a Viacom régiós portfóliójában egyre kiemeltebb szerepet kapó Nickelodeon is. A 4-14 éveseknek szóló csatorna alacsonyabb lefedettsége ellenére második számú gyerekadóvá nőtte ki magát. A csatorna októbertől Romániában még 3 000 000, Magyarországon pedig további közel 500 000 háztartásban válik elérhetővé.