A TikTok-hoz kifejezetten hasonlító Reels formát 150 országban tette elérhetővé a Facebook, valamint új szerkesztési funkciókkal egészítik ki a platformot, és bővítik a hirdetési lehetőségeket. A legtöbb ilyen funkció már elérhető a Facebook Reelsben az Egyesült Államokban és máshol, valamint az Instagram Reelsben az Egyesült Államokban és több mint 50 országban.
Az újonnan elérhető funkciók között szerepel, hogy a Facebook Reels felhasználói „remixelhetik” mások videóit (duettezhetnek), és akár 60 másodperces klipeket tölthetnek fel, akárcsak az Instagram Reels esetében. Piszkozatokat is menthetnek, és a Meta a következő hónapokban új videó vágó eszközöket mutat be, ami az ígéretek szerint megkönnyíti az élő vagy hosszú formátumú, rögzített videókat preferáló felhasználók életét.
Hirdetésekből két új formátum lesz: a szalaghirdetések, amelyek „félig átlátszó layerként jelennek meg a Facebook tekercs alján”, és statikus matricás hirdetések, „amelyeket az alkotó bárhol elhelyezhet a Reelsén belül”. A vállalat emellett hozzáférést biztosít az alkotóknak „szinte minden olyan országban, ahol elérhetők a videóba ágyazott hirdetések” az automatikus hirdetéselhelyezési programjához, és elérhetővé teszi a Starst is, amikor a rajongók közvetlenül adhatnak pénzt az alkotóknak.