A riói karnevált a világ egyik legnagyobb fesztiváljaként tartják számon, ahol naponta 2 millió ember vonul az utcákra. A bulis hangulatról persze részben az alkohol gondoskodik és ezért sok forgalmi baleset is történik. A probléma olyan komoly, hogy az ittas vezetés az oka az ilyenkor történő halálos balesetek 50 százalékának. Tehát hogyan lehet csökkenteni ezeket a statisztikákat? Az Antarctica sörmárka az Ambev nevű szervezettel és az Almap BBDO ügynökséggel kézbe vette a dolgokat, hogy a fesztiválról távozók biztonságosan hazaérjenek – írja a SimplyZesty.
Létrehoztak egy olyan beléptető kaput, ahol a földalatti vonatra váltható jegy valójában egy üres sörös doboz volt. Ennek beolvastatásával a fesztiválozók élhettek a tömegközlekedés lehetőségével és biztonságosan hazaérhettek. Óránként átlagosan 1000 ember vette igénybe a szolgáltatást és a vezetésen kapott részeg sofőrök száma 43 százalékkal esett vissza, így mondhatjuk, hogy a kampány tényleg segített a probléma orvoslásában.