A férfiak általában nem élvezik a ruhavásárlást, miközben azért szívesen viselnek például remek öltönyöket, amelyekben jól mutatnak. Ezt az afféle találós kérdést a „Knot Standard” – egy New Yorkban és Dubaiban székelő cég – stílusosan válaszolta meg – írja a The Next Web.

A Knot Standard lényegében egy e-kereskedelemmel foglalkozó cég, amelynél online lehet vásárolni és eladni öltönyöket, valamint más férfiruházatot. Amellett, hogy így megszabadítják a férfiakat a boltokban ólálkodás fájdalmaitól, az üzletet személyre szabott öltönyök hajtják. Ez azt jelenti, hogy mindegyiket a vevő pontos méreteinek megfelelően készítik – és ami lenyűgöző, hogy mindezt csupán az internet használatával teszik.

knotstandard2-730x363

A Knot Standardnál ráadásul a visszatérítési arány mindössze 2 százalék – mi a titkuk?

A cég többféle mérési csatornát használ, hogy megkapja az ügyfelek adatait. A vevők megadhatják a méreteiket ismert márkák ruházatainak megfelelően és a saját maguk által lemérteket is. Ezeket arra használják, hogy felépítsék minden egyes vásárló virtuális reprezentációját, ami frissítésre kerül, amikor új méreteket vagy adatot adnak meg.

Azokat, akik nem biztosak saját méreteikkel kapcsolatban, az oldal végigkíséri a folyamaton videók használatával.

ks2-730x356

Érdekes, mondja a cég, hogy a hivatásos szabók által levett méretek a tapasztalat szerint kétszer nagyobb valószínűséggel rosszak, mint a web-alapú modellben. A Knot Standard csapatának van összehasonlítási alapja, ugyanis az alapítók a Közel-Keleten dolgozó szabókkal együttműködve tesztelték üzleti modelljüket, mielőtt kiszervezték a termelést kínai gyárakba, ahol a világ sok top dizájnerének és márkájának seregei állomásoznak.

A testre szabott ruhákat általában a luxussal azonosítják, de valójában a Knot Standard termékei meglepően megfizethetőek. Azzal, hogy a termelést elmozdították Kínába – és közvetlenül malmokból szerzik be a szövetet – a cég 500 dollár körülre árazta be az öltönyeit, valamint ingeket, blézereket, nyakkendőket és egyéb kiegészítőket is ajánlanak.

knotstandard3-730x404

Ez eddig jól hangzik, de van egy rossz hírünk is a hölgyeknek: a cég egyelőre csak férfiakra fókuszál.

A web-alapú cég kiszállítási ideje mindössze 20 nap szemben a 4-8 héttel, ami idő alatt egy hagyományos keretek között dolgozó szabó készít el egy terméket. Ezen kívül, bár online vállalkozásról van szó, a Knot Standard tervezi egy lokális bolt megnyitását is „pop-up” szabászatok formájában. Ennek az lenne az előnye, amellett, hogy egy vizuális csatorna segítené az új vásárlók bevonzását és a márka építését, hogy a méretezés és próba folyamata is pontosabbá és megszokottabbá válhat a vevők számára.

Tehát a Knot Standard egy érdekes opció lehet, azoknak, akik minőségi öltönyre vágynak és nyitottak a webes megközelítésre. Másrészről pedig többé egy férfi sem hivatkozhat a lustaságra: nincs több kifogás arra, hogy miért nem jól öltözött valaki.