A Snapchatre jártak már jobb idők. Értékéből rengeteg pénzt vesztett a tavalyi év folyamán, leelőzte az Instagram Storiesami már maszkjait is leutánoztaráadásul még a rajongói sem rajonganak érte igazán.

Éppen ezért el is kezdett tenni az ügyért, hogy visszacsábítsa felhasználóit és hirdetőit.

Ennek egyik lépése az volt, hogy lehetővé tette, hogy bármilyen büdzséből lehessen hirdetéseket indítani:

Bármilyen büdzsére nyitott az új Snapchat Ad Manager

A legújabb lépés pedig az új, promóciós célokat szolgáló World Lenses bevezetése, melyeket már novemberben is bemutatott a sárga szellem, ám most már 3D-s türkkökre is képesek. A funkció lényege, hogy nem arcunkra, hanem környezetünkre tehetünk különböző effekteket.

Az új funkciót a Warner Bros próbálhatta ki először. A cég az Everything, Everything című filmjét promótálja a lencsével.

A Netflix ugyancsak kidobott egy 3D-s elemeket is tartalmazó World Lens-et, mely hamarosan megjelenő Glow című programját promózza.

Vajon erre mikor csap le az Instagram Stories? Az egyszerű lencsékkel sokat várt, ami már csak azért is meglepő, mivel a Snapchat leginkább ezekkel vált népszerűvé – minden bizonnyal többek között ezért is ezt fejlesztette egy új fokra.

Az Instagram Stories face filtereiről  itt olvashatsz:

Megjöttek a face filterek Instagramra!

A Messenger Days korábban adott ki a Snapchat-lencsékhez hasonló funkciót:

Ismét kreatív koppintás a Messengeren – Itt vannak a lencsék!

Forrás: Social Media Today