Az X (korábban Twitter) folyamatosan fejleszti fiókanalitikai eszközeit. A legújabb ilyennek köszönhetően hamarosan láthatóvá válik, hogy mikor a legaktívabb a közönségünk az alkalmazásban.
Ez az új funkció segíthet a felhasználóknak abban, hogy optimalizálják posztolási és interakciós stratégiájukat. A közönség aktivitásának ismeretében a felhasználók a lehető legjobb időpontokban tehetik közzé tartalmaikat, hogy maximalizálják az elérésüket és a reakciókat.
Az X folyamatosan új megoldásokat keres az alkotók és a márkák támogatására, hogy minél hatékonyabban tudják használni a platformot céljaik eléréséhez. Ez az új funkció várhatóan előrelépést jelent majd a közönség jobb megértése és a hatékonyabb kommunikáció terén.
Bár a funkció pontos megjelenési dátuma még nem ismert, az X fejlesztői aktívan dolgoznak rajta, és hamarosan elérhetővé válik a felhasználók számára.
Forrás: Social Media Today